Klacht: Oplichterij. Aangeboden kamers, waavoor je Acount neemt, zijn al weken verhuurd

op 24 juli 2019 over DirectWonen in de categorie Woningcorporaties

Ik schreef me in, met belangstelling voor een paar aangeboden woningen . Ik kreeg geen enkele reactie op vd verhuurders. Een week later, kreeg ik vd servicedesk advies afwachten. Tot het bleek dat een paar woningen al 3 weken verhuurd waren. De klantenservice had me hierover ook kunnen inlichten ?
Door zware ziekte in de dichte omgeving ben ineens gestopt met zoeken. Ik was enkele uren te laat met opzeggen van account, daardoor moest ik nieuwe periode betalen. Ik heb gemaild dat hun info ook vaak verouderd is, dat al de won ingen die ik wou waren al lang verhuurd voor dat ik lid werd, dat ze zelf erg traag zijn – een week tot de servicedesk reageert (of niet eens), en gevraagd uit coulantie die uren die ik te laat was te vergeten en dat ik niet opnieuw een nieuwe periode moet betalen. Ik kreeg (snel deze keer) een standard mail terug : u moet betalen.
NOOIT MEER DEZE SITE. DE KAMERS DIE ZE ADVERTEREN ZIJN NIET BESCHIKBAAR. JE WORDT VOOR NIETS LID EN JE BETAALT VOOR NIETS. IK GA OOK EEN KLACHT INDIENEN BIJ DE CONSUMENTENBOND.

NIETS !
PURE OPLICHTERIJ
Dit was in ieder geval bij mij.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DirectWonen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht D. M.

8 maanden geleden - Gewenste Oplossing :De betaalde bedragen terug krijgen, twee keer 9,95 dus 19,90 euro.

Alle klachten die gemeld zijn door D. M.