Klacht: Onbekende factuur

ACkoch op 13 januari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Gisteren gebeld door Direct Solutions, net als velen anderen zie ik. Ik zou in augustus 2016 telefonisch een contract hebben afgesloten met Benelux korting voor korting op een hotel? Bedrag toen rond de 80 euro nu inmiddels opgelopen tot 182 euro ?? Hier niets over bekend voor mij. Direct Solutions geeft aan dat er al 10 (!) aanmaningen zijn gestuurd naar mijn e-mailadres die ook door mij gelezen zouden zijn. Zelf alle mail nagekeken, niks van Direct Solutions, niks van Benelux. Geen idee waar dit dus over gaat! Antwoord van medewerker: Ja meneer, u bent 1 van de 12000 die zegt dat ze nooit wat ontvangen, zo gaat dat. En ga zo maar door.

Ik ben erg slecht behandeld aan de telefoon en vervolgens krijg ik een e-mail waar alleen in staat: u moet 182 euro over maken naar dit rekeningnummer. Geen specificatie, geen factuur niks. Hier inmiddels over gemaild, ik wil meer duidelijkheid en bewijzen, maar helaas nog geen reactie.

De onbekende factuur moet komen te vervallen aangezien hier sprake is van oplichting!!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door