Klacht: Direct Pay / Lux International

op 13 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik maak hetzelfde mee als alle andere klagers. Op Facebook gekeken, product is door Lux verzonden, teruggestuurd en zij hebben gedreigd met facturen.
Nu ruim 3/4 jaar verder en geen contact meer te hebben gehad met Lux stuurt Directpay uit Barendrecht een aanmaning.
Ik heb zojuist gebeld en ze uitgedaagd om het dossier over mijn vermeende bestelling te sturen naar mijn emailadres.
Callcenter agent geeft aan een factuur te hebben van Lux en heb gezegd dat ook ik facturen kan maken met daarin een gezocht adres via Telefoonboek, Google of Facebook.
Als zij op deze manier klanten als Lux aannemen dan zijn zij net zo schuldig aan dit soort praktijken als Lux.
Ik neem aan dat een incassobureau aan hun opdrachtgevers vragen wat zij hebben gedaan om het bedrag te incasseren?
Ik heb aangegeven NIETS te betalen ook als zij verdere stappen ondernemen, want dat houdt geen stand zonder enige bewijs.
Directpay heeft aangegeven het dossier bij Lux op te vragen en als zij contact met hen hebben gehad dan nemen ze contact met me op.

Aangezien Lux handelt vanuit Denemarken is het volgens mij lastig aanpakken, maar Directpay zit in Barendrecht en hen informeren met de handel en wandel zou al 1 oplossing zijn.
Daarnaast dit bedrijf aan de kaak stellen in de media en mensen duidelijk adviseren wat te doen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Franklin1001
x