Klacht: direct incassobureau zonder herinneringen

op 19 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Beste medewerker van TMG.

Ik heb een termijn gemist en meteen kreeg ik een brief van het incassoburau.

na contact bleek dat de herinneringen naar een heel oud mail adres zijn gestuurd. ondanks dat er een automatisch antwoord teruggestuurd wordt wordt er niet op een andere manier contact gezocht.

Mijn telefoonnummer is bekend, mijn adres ook, jullie bezorgen er immers iedere week de krant maar een briefje lukt niet.

De Medewerker van TMG gaf aan dat jullie niets aan kunnen doen wanneer de vordering bij het incassobureau ligt. Ik zou meteen een ander incasso bureau kiezen als ik TMG was. Dit is natuurlijk niet zo klantvriendelijk. Ik belde om e.e.a. op te lossen. Na deze starre houding heb ik meteen mijn abonnement opgezegd.

De gemiste termijn ga ik uiteraard betalen, maar de incassokosten lijken mij niet terecht.

kwijtschelding incassokosten.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 mei 2017 om 16:23 geantwoord

Heeft op 19 mei 2017 om 17:18 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Tjeerdhoutman

1 maand geleden - Beste telegraaf, precies om die reden ontvangt iedereen een automatisch antwoord met het correcte mailadres in mijn beleving is daarmee het goede e-mail adres bij jullie bekend. Overigens naast vele andere contactgegevens van mij. U zult begrijpen dat het ondoenlijk is om iedereen persoonlijk op de hoogte te stellen van wijzigingen. Het is wat mij betreft uw verantwoordelijkheid uw leden administratie op orde te houden.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjeerdhoutman