Mijn Klacht:
Hallo,
Na een wachttijd van 40 minuten was er eindelijke een medewerker die de chat opende, maar omdat ik niet binnen 20 seconde reageerde had de medewerker de chat weer afgesloten en moest ik opnieuw ruim 20 minuten wachten om een medewerker te spreken. Deze keer moest ik de hele tijd na het scherm kijken om niet nog een keer te moeten wachten.
Behalve dat de wachttijd zo extreem lang is, kost het mij waardevolle tijd, wegens de manier hoe post.nl hier mee omgaat
Gewenste Oplossing:
Graag zie ik verbetering van de service van post.nl en had ik een vergoeding verwacht voor alle verloren tijd zoals retour van het aankoopbedrag of een nieuw verzendlabel.


