Klacht: Dinoplakboek

op 28 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Prima actie hoor, Dinoplakplaatjes sparen, maar dan als AH ook zorgen dat je het waar kunt maken!
Ik wordt nu al weken aan het lijntje gehouden , dan wel, dan weer niet wordt het plabboek binnenkort verwacht. Het is ook niet duidelijk voor het personeel.
En ja… Ik sta ook op een lijstje met klanten die het plakboek willen hebben.
Elke woensdag staat er een jongetje ban 8 mij verwachtingsvol aan te kijken of we nu dan wel de plaatjes kunnen inplakken……
Wel klanten naar de winkel lokken……en ja hoor ruilmiddagen worden ook geregeld, allemaal in orde, maar nu niet de boel op de loop laten AH, gewoon netjes afhandelen… Niemand heeft wat aan teleurgestelde kindjes…..
En geloof me…Oma\’s kunnen daar niet tegen, die vinden dat zielig voor die kleine mensjes die helemaal opgaan in hun \’Dinowereldje\’

,

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de plakboeken geleverd kunnen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Boomsma