Klacht: dinerbonnen

op 30 november 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben goed gespaard zodat wij met heel de familie kunnen gaan eten met de Albert Heijnspaaraktie. Wij wilden gaan eten bij hotel de Leijhof, Heusdensebaan 7 Oisterrwijk, tel.013-5231123.
Wij werden geweigerd want per dag accepetern zij maximaal 8 gasten met albert Heijnbonnen.
Dat klopt toch niet ?

Gewenste Oplossing:

als U eea uitzoekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bogers.jan