Klacht: Dikke rekening

op 04 juli 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hallo,

Mijn Samsung Galaxy A5 (2016) laadde ineens niet meer op. Omdat er 2 jaar fabrieksgarantie op zit kan ik hem gratis laten repareren. (Heb deze telefoon op 13 december 2016 besteld). Nu krijg ik ineens een rekening van 234,18, ook kan ik ervoor kiezen dat ik de telefoon ongerepareerd terugkrijg, dit gaat mij 50,82 kosten. Ik vind dat ze me van te voren ook wel even hadden kunnen vertellen dat deze reparatie mij geld zou gaan kosten.

Een gratis of goedkopere reparatie, of gewoon mijn telefoon terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht wiszevv

3 maanden geleden - Hallo, iRMA-nummer: iRMADRSI14780548 IMEI-nummer: 354361084681095 Mvg

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Wanneer wij de gegevens erbij pakken zien we dat er een prijsopgave is opgemaakt omdat zowel de backcover als display module een breuk hebben. Door deze schade vervalt de garantie op het toestel waardoor wij geen kosteloze reparatie kunnen uitvoeren. Met deze reden is de prijsopgave opgemaakt. De prijsopgave is opgemaakt conform de garantievoorwaarden van de fabrikant en zal dan ook gehandhaafd blijven. Uw verzoek tot een kosteloze of goedkopere reparatie kan niet worden gehonoreerd. Mocht u het niet eens zijn met deze conclusie, dan kunnen wij u alleen maar adviseren om contact op te nemen met de garantieverlener van uw toestel. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht wiszevv

3 maanden geleden - Hallo Dynafixx, Kan ik er niet voor kiezen dat alleen het oplaadprobleem gerepareerd wordt? Met de breuken in backcover en display module kan ik namelijk wel leven. Mvg, Wisse van Veen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben geen mogelijkheid tot het uitvoeren van deelreparaties. Niet alleen dient het toestel geopend te worden voor reparatie van het laadprobleem waardoor de cover en het scherm verder zullen scheuren, ook zijn wij een officieel reparatiebedrijf en dienen wij alle geconstateerde defecten te herstellen. De reden hiervoor is dat de fabrikant na een reparatie weer volledige garantie op het toestel dient te geven. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 31 juli 2017 om 11:23 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door wiszevv