Klacht: Dikke 2 de klacht!

op 18 mei 2020 over InterBank in de categorie Banken

Helaas hebben we weer een klacht en het wordt echt wel vervelend zo!

We zijn erg gefrustreerd en dit kan echt niet!

Gisteren heeft mijn partner het contract (die u verzonden heeft) geüpload. Hierna krijg je de stap om controleren rekening. Deze stap werkt niet en hij blijft maar doorlopen en vastlopen (echt heel vervelend).

We proberen het al vanaf gisterenavond en dit heeft uren van onze tijd gekost, maar het werkt gewoon niet.

Ik dacht dit zou toch niet! Hoe moeilijk kan het allemaal zijn? (Zie bijlage om welke stap het gaat.)

Nu heeft mijn partner vandaag 2 keer gebeld. De eerste keer met een man en hij zou het probleem uitzoeken en terugbellen.( Helaas niet gebeurt). Na een paar uur wachten heeft mijn partner zelf maar weer met jullie gebeld. Hij kreeg dit keer een vrouw aan de lijn.

Hier gaat het weer mis! Mijn partner heeft netjes aangegeven er wel een beetje klaar mee te zijn en dat er elke keer iets is. Hij heeft gevraagd of jullie zelf het nummer toevoegen of oplossen dat het systeem wel werkt. Maar nee, hij kreeg te horen: Ik vind het allemaal erg vervelend maarhet gaat 10 werkdagen duren!!! Er liggen namelijk andere belangrijkere zaken op stapel en die van u is voor ons eigenlijk niet zo belangrijk (Hier komt het eigenlijk op neer). Hij heeft aangeven hier niet mee akkoord te gaan en een klacht in te dienen. Ze gaf aan om dit zeker te doen.

Ik kan er met mijn verstand niet bij en ben zeer verbijsterd!

Dit is ‘echt’ te gek voor woorden!

Ik zie graag snel een oplossing!

Direct oplossen! Ben nu niet snel tevreden. Wat komt er hierna? Ben pas tevreden als het geld op onze rekening staat!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterBank

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterBank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jbroekhuis