Klacht: Dik 1,5 maand verder en nog steeds geen telefoon

User1994 op 21 september 2021 over TelefoonDiscounter.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Begin mei een refurbished iPhone besteld. De website belooft een nieuwe batterij maar deze was bij ontvangst 85%. Na een aantal weken ging de telefoon al kapot (scherm flikkerde waardoor deze niet meer bestuurbaar was). Telefoon is verstuurd voor reparatie en heb ik weer ontvangen. Vervolgens is de telefoon weer kapot gegaan. Via de mail met hen contact gehad om te vragen of ik de telefoon onder garantie kon terugsturen ter reparatie (er was namelijk eerdere valschade te zien, maar deze was niet de aanleiding voor het kapot gaan van de telefoon). Via de mail werd aangegeven dat zij de telefoon onder de garantietermijn konden repareren. Na een maand en meerdere malen contact gehad te hebben waar beloofd werd dat de telefoon verstuurd werd, bleek ineens dat ik toch reparatiekosten diende te betalen vanwege de valschade. Aan de telefoon uitgelegd dat er eerder iets anders beloofd is en dat de valschade niet de reden is geweest waarom de telefoon het niet meer deed. Ik werd niet gehoord en er werd opgehangen. Uiteindelijk toch de kosten voor reparatie betaald en een mail verstuurd met het bewijs van betaling. Tot op heden heb ik de telefoon nog steeds niet binnen. Ik heb meerdere mails gestuurd en uren aan de telefoon gehangen zonder succes. Telkens wordt verzending met een track and trace beloofd of wordt er aangegeven dat de telefoon al verstuurd is. Niks hiervan klopt gezien ik nog steeds de telefoon niet binnen heb. Ik wil mijn geld van de telefoon reparatie terug gezien ik klaar ben met het wachten. Echter word ik niet verder geholpen via de mail of aan de telefoon.

Mijn geld van de aangeschafte telefoon betaalde reparatiekosten terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TelefoonDiscounter.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TelefoonDiscounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door User1994