Klacht: Digitenne door Ziggo opgezegd, maar pas over 2 maanden aansluiting Ziggo

op 15 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ouders zijn hoogbejaard. Zij hebben geen kabelaansluiting, mobiel of internet, maar gebruikten altijd Digitenne voor de tv. Na aanschaf van een nieuw toestel ontstonden er problemen met Digitenne die niet volledig opgelost konden worden. Daarop bij Ziggo opgevraagd wat zij in deze situatie kunnen betekenen. Zij gaven direct aan voor kabelaansluiting te zorgen en Digitenne voor ons op te zeggen. Inmiddels zijn mijn ouders inderdaad van Digitenne verstoken (niet tijdelijk meer terug te draaien), maar vindt aansluiting pas eind februari 2018 plaats a.g.v. onvoorziene omstandigheden. Ik heb begrip voor die (blijkbaar externe) omstandigheden, maar niet voor het feit dat ze te vroeg Digitenne hebben opgezegd en daaraan niets meer doen.
Ik heb de afgelopen dagen herhaaldelijk moeten bellen om uiteindelijk met lege handen te staan. Hun tegenprestatie: we hoeven de rekeningen voor de periode dat er nog geen aansluiting is niet te betalen…..

Gewenste Oplossing:

Via Digitenne of andere tijdelijke oplossing het gat van 3 maanden (als dat niet meer wordt...) overbruggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ziggo8