Klacht: Digitenne af melden

fheemskerk op 11 december 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,half november hebben we digitenne aangevraagd voor mij ouders. Deze hebben we dezelfde dag afgemeld bij een medewerker van kpn, omdat we toch via ziggo het totaalpakket hebben genomen. De medewerker zei de bestelling stop te zetten. Vier dagen later heb ik nogmaals contact opgenomen met kpn om te vragen of alles echt is afgezegd. Dit was in orde en ik hoefde verder geen stappen te ondernemen. Intussen was er een pakket verstuurd, deze heb ik direct terug gestuurd. Ik heb nu een rekening gekregen van 47,73 euro. Dit bedrag is afgeboekt. Graag zou ik dit bedrag terug gestort willen hebben. Zou u mij willen bellen dan kan ik het nader toelichten.
Alvast bedankt, tel 0613704735

Gewenste Oplossing:

Wanneer het gehele bedrag van 47,73 euro is terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fheemskerk