Klacht: Digitenne

op 01 juli 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al ruim 50 jaar bij kpn nu voel ik me behoorlijk terleurgesteld in deze firma omdat ze de digitenne ontvangsten hebben veranderd en daar voor nieuwe ontvangers nodig waren.

Ik had een contract met 1ontvanger gratis en 2 in eigendom nu moest ik de ontvangers terug sturen dan kreeg ik er 3 nieuwe voor terug dat heb ik gedaan en nu kreeg in eens een bericht dat ik 5 euro per maand per ontvanger moet gaan betalen dus nu heb ik mijn eigen ontvangers ingeleverd en mag per maand 15 euro extra gaan betalen voor de nieuwe!

Gewenste Oplossing:

Niet ik ben erg boos!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roelvink