Klacht: Digitenne

op 03 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds 2010 hebben wij Digitenne. Met een signaalsterkte van 99%. Hartstikke goed. Nadat we wat slecht beeld kregen is alles vervangen de ontvangers en de antenne. Nog steeds hebben we heel slecht beeld en krijgen we allerlei ongewenste berichten als : U heeft geen abonnement voor deze zender. Dit terwijl ik zit te kijken. Of uw smartcard is niet geactiveerd. Of U ontvangt geen signaal. enz. Ook geblokt of gestreept beeld. We hebben gebeld Met wel 20 verschillende medewerkers en geschreven naar Bob Mols (3X). Dan belde er op 1 december ene Mw. De Wit. Zij kon het regelen. De afspraak was dat ze een jaar lang ons abonnementsgeld terug zou storten en dat we gratis mochten kijken totdat het probleem was opgelost. Het geld werd terug gestort maar wederom werd het abonnementsgeld afgeschreven. Weer een brief naar Bob Mols en een andere medewerker belde ons om het op te lossen. Maar we moesten gewoon blijven betalen. Het ligt aan de ontvangers.Daar zijn we wel achter. Maar die heeft KPN niet meer. Ik moest dus zelf maar op marktplaats gaan zoeken dan zou ik dat geld terug krijgen. Het is te gek voor woorden, Maar wij kunnen niet normaal tv kijken. en betalen er wel gewoon voor. De kabel is geen optie omdat we op een park wonen. En omdat we gewoon 5 jaar lang tot tevredenheid hebben gekeken. Wordt het tijd dat KPN ons probleem oplost.

Ik ben tevreden als KPN alles in het werk stelt om hier goede ontvangst te leveren en mijn geld terug stort voor alle maanden dat ik geen goed beeld heb.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht Marlies Versendaal

5 maanden geleden - Toch maar de rechtsbijstand inschakelen. Ik kreeg gisteren bericht dat KPN deze klacht niet in behandeling willen nemen en tevens een mail dat het abonnements- geld omhoog gaat.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marlies Versendaal

5 maanden geleden - U geeft aan dat klacht misschien is opgelost als ik een andere aanbieder kies. Dat is juist het hele punt. Als ik dit kon doen had ik dat allang gedaan. Echter we zitten op de grens van Belgie en Nederland en KPN is de enige met genoeg draagkracht om het aan te kunnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlies Versendaal