Klacht: Digitale TV helaas niet naar tevredenheid

op 21 januari 2014 over Online in de categorie Alles-in-1

Helaas is onze bestelling Digitale TV van Online niet volgens plan verlopen (Internet van Online is prima verlopen)

16-December zouden wij het modem en insteekkaart ontvangen ivm sleuteloverdracht van de woning, dozen stonden op de stoep buiten!

Ingepakt gelaten en in de kast gestopt vanwege verbouwing, na 2 weken het e.e.a. uitgepakt tot mijn verbazing helaas een TV-Box ipv de afgesproken insteekkaart, dit moet uiteraard geen probleem zijn dacht ik maar helaas is het omruilen niet meer mogelijk zodra je klant bent geworden van Online.

Wij zitten op het moment met een STB (TV-Box) aangesloten via scart op onze led tv, wat dus appels met peren is.

Online zegt de spullen geleverd te hebben en hier dus afstand van doen, ik kan een insteekkaart bestellen (wat ik inmiddels dus heb gedaan) voor 69€ extra.

Ook is de onlinehelpdesk onervaren en geven allemaal een andere verhaal, volgens Online kan er ook gewerkt worden met een eigen insteekkaart DVB-C, en heeft niemand ooit gehoord van een coax power inserter.

”Uiteraard naast deze klacht ben ik wel te spreken over het internet, stabiel en snel zoals afgesproken, maar dat terzijde”

Graag zie ik de insteekkaart gratis geleverd worden die afgesproken is met de Online helpdesk, zodat ik de TV-Box kan retouren en van full HD zenders kan genieten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivohofstede