Klacht: Digitale telegraaf niet leesbaar

op 16 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds een week is de digitale krant (abonnement) niet meer leesbaar te vergroten.Weliswaar kan men overschakelen naar platte tekst, maar dan is er geen overzicht meer. Ik kan dan net zo goed Teletekst lezen. Bellen van de klantenservice heeft tot heden niet geholpen, vandaar deze melding.

Leesbare en vergrootbare krant.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 september 2016 om 08:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Amersfoort,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met het vergroten van artikelen in de digitale krant.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben de krant-app zojuist getest en daarbij hebben wij geen problemen ervaren met het vergroten van de tekst.

Wij adviseren u om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Nadat u dit gedaan heeft logt u opnieuw in middels het slotje rechtsboven. Ook willen wij u mededelen dat u de artikelen vergroot krijgt door op het artikel zelf te klikken. Indien u de light-modus heeft ingeschakeld, adviseren wij u om ook deze uit te schakelen.

Mocht u na het uitvoeren van het bovenstaande hetzelfde probleem blijven ervaren, dan vernemen wij dit graag van u zodat wij verder kunnen helpen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- De Telegraaf

Heeft op 17 september 2016 om 10:30 geantwoord

Advies opgevolgd, resultaat nada. Wel een andere layout app, maar hetzelfde wazige beeld. Bovendien jammer dat de klantenservice dat dinsdag niet meteen gezegd heeft. Natuurlijk kan ik heen en weer blijven springen naar platte tekst, ik heb echter een abonnement op een krant en niet op een stapel faxen.

Alle klachten die gemeld zijn door Porta