Klacht: Digitale licentie

op 20 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vorig jaar gestopt met mijn opleiding en wil nu weer starten maar de licentie welke was uitgegeven wat maar 1 jaar geldig. Terwijl de opleiding 2 jaar geldig is.

Van Dijk heeft na lang wachten en van het kastje naar de muur te worden gestuurd een licentie gestuurd maar niet de juiste.

Nu ben ik weer een week bezig om de juiste licentie te krijgen. Mails en verzoeken om terug te bellen worden niet beantwoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik de juiste licentie heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 september 2016 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sabine,

Het mailtje wordt nogmaals opgepakt en doorgestuurd naar de desbetreffende inkoper. Ze gaan voor uitzoeken hoe het precies zit en zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Timmerman in opleiding