Klacht: nooit meer!!

op 11 april 2017 over Dierenvilla in de categorie Dierenwinkels

krabpaal gekocht met een hangmandje die katten van 25kg kunnen dragen. Na nog geen jaar gaat het hangmandje scheuren. Klacht gestuurd via messenger en email, waar niet op werd gerageerd. ook via fb geprobeerd, bericht werd gelijk verwijderd en ik werd geblokkeerd. Daarna nog een email gestuurd dat ik het dan via consuwijzer zou doen, kreeg een minuut later al bericht dat ze op mijn vorige email niet hadden gereageerd omdat die alleen een foto bevatte. Raar dat ze dan niet even een mailtje terug sturen om te vragen wat er aan de hand is en op alle andere berichten niet reageren! nu kreeg ik als antwoord dat het gebruiksschade is, dat mijn kat met zijn nagels in de mand heeft gehangen. Nou doet mijn kat dat niet, maar ze blijven erbij dat dat heel normaal is. een krabpaal die niet mag gebruikt worden om te krabben dus ­čśë ook beweren ze dat de paal gemaakt wordt van dikke pluche wat ook niet waar is want ook dit al gescheurd. Sisal laat uiteraard ook al los, maar…ik mag niet klagen want de paal is bijna een jaar oud! Nou was mijn vorige paal eentje van 79 euro en is jaren meegegaan, maar een paal van 300 euro, daar mag ik niet van verwachten dat hij iets langer meegaat. dat de sisal loskomt en de pluche al kapot is kan ik mee leven, maar dat de hangmand gaat scheuren terwijl mijn kat maar 8kg weegt, dat vind ik niet kunnen. Maar het ergste is nog hoe ze een klant negeren. Dus voor mij nooit meer dierenvilla, en mensen die iets langer moeten sparen om dit te kunnen kopen…doe het niet! goedkopere palen gaan langer mee!!!

nieuwe hangmand

Alle klachten die gemeld zijn door sandrawillaert