Klacht: Maincoon krabpaal 229,00

op 12 februari 2016 over Dierenvilla in de categorie Dierenwinkels

In pl/m oktober 2014 kochten wij de \”STERKE\” main coon krabpaal, op aanraden van de verkoper! Deze kwam NIET uit China, maar was oerdegelijk. Dat mocht ook wel, want hij koste 229,00. Aangezien wij 2 kittens hadden, die ook groot werden, niet zo groot als een main coon maar toch, we namen het zekere voor het onzekere! Na 2 dagen was het krab touw helemaal aan het zakken en keken we tegen een soort hout/spaanplaat aan. Mijn man belde, het duurde even maar toen was de service goed, en kwam er een nieuw onderdeel, Na 2 maanden ging er al in het midden een hangmat scheuren! Ik gebeld geen gehoor, voicemail ingesproken, geen enkel respons! Recensies op FB ingevuld, die in no time verdwenen waren! Maar er stonden nog veel meer klachten op, ook wel goede, maar heel veel klachten! We hebben zelf maar een nieuw hangmandje gekocht, want 1 katertje op de grond is ook zielig! Hoppa 19,95, en hoe weten wij dat het de \”kwaliteit\” zou zijn die we zouden moeten hebben, en geen chinezen rommel? Nu is er alweer een aan het scheuren, en ze gaan er ook niet meer in! Lees de Resencies maar op FB te erg voor worden, en als je geluk hebt blokken ze je niet, maar een antwoord krijg je ook niet! De foto is van de site, maar deze is het wel!

Met vriendelijke groet Marian Groenewald-Graat

Als ik een sterke paal vergoed krijg, nieuw of ons geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door wesley3626