Klacht: Dierentuin kaartje activeren niet gelukt

op 18 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Hallo,

Ik heb een klacht over de dierentuin actie van Kruidvat. Op 16de was de laatste dag wanneer je de kaartje kon verzilveren en gebruiken. Vanaf 9 uur s’ochtend tot ongeveer 11 uur heb ik geprobeerd om mijn actiecode te verzilveren, maar er waren problemen met de site. Daarom heb ik klantenservice van Kruidvat gebeld, alleen Foto afdeling was telefonisch bereikbaar. Ik heb mijn klacht uitgelegd en er werd mij gezegd dat meerdere mensen daarover belden. Hun oplossing was dat ik een kaartje koop bij de dierentuin en maandag naar de winkel ga om kruidvat ticket te retourneren. Zo heb ik ook gedaan, maar toen ik 17 de klantenservice belde werd mij gezegd dat ik de 16 de al eigenlijk te laat was met het verzilveren van actiecode, omdat er staat dat je binnen 24 uur je ticket krijg na het invullen van alle gegevens. Ik vind dat niet correct, tot en met 16de had ik de tijd om code te verzilveren, op 16de heb ik het geprobeerd te doen, maar hun site deed het niet. Ik heb het heel lang geprobeerd, pas later op de dag deed de site het weer, maar toen was ik al in de dierentuin. Het gaat mij niet zo zeer om die 15 euro, maar om manier waarop ik als consument behandeld word, ze proberen de schuld in mijn schoenen te schuiven terwijl ik voldeed aan de voorwaarde en de storing aan de site was ook niet mijn schuld. Ik heb uiteindelijk 32,50 betaald voor 1 dierentuin ticket.

Ik wil de prijs van de ticket terug in cash of tegoedbonnen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fidan