Klacht: Totaal geen Begrip en communicatie

Nieuwe start wordt tegengewerkt door Hoogenboezem op 19 juli 2023 over Dierenkliniek zwarte zee, Maassluis in de categorie Dierenwinkels

Ruim zes jaar bij deze dierenarts geweest hoop lief en leed met elkaar doorgemaakt. Nu laat ik mijn maincoon scheren (vaker moeten doen ivm het feit ik door een ongeval rolstoel gebonden was en hem daardoor moeilijker kon borstelen) zoals vorige keren gevraagd als een leeuw te scheren ( het mooiste bij een maincoon). Dit keer kreeg ik hem bijna kaal terug met best veel wonden. Ik heb hier een bericht over gestuurd en als enige antwoord kreeg ik de volgende keer scheer ik hem zelf weer als een leeuw. (Niks geen begrip niets het gevoel geven dat je gehoord wordt heel afstandelijk en zakelijk) ik heb in mijn teleurstelling hierover gevraagd mag ik de dossiers van mijn dieren dan ga ik kijken voor een andere dierenarts ( had voor mij een sein geweest van misschien even de situatie bespreken) maar nee ik kreeg zonder verdere communicatie de dossiers. Toen ik die van onze overleden kat miste en vroeg of ik die ook mocht hebben met daarbij een berichtje dat ik het zeer spijtig vindt hoe deze situatie is gelopen kreeg ik wederom de dossier van onze kat zonder verdere communicatie. Ik ben echt overdonderd. Als je zo met je klanten en je patiënten omgaat krijg je van mij drie sterren. Echt niet netjes.

En normaal gesprek. We zijn toch volwassenen. En wellicht een excuus hoe ze king hebben toegetakeld. Anders kan ik het niet formuleren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dierenkliniek zwarte zee, Maassluis

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenkliniek zwarte zee, Maassluis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nieuwe start wordt tegengewerkt door Hoogenboezem