Klacht: Dierenkliniek brandersstad Schiedam slechte nazorg.

Kimmy_anker op 12 augustus 2013 over Dierenkliniek Schiedam in de categorie klachtmelden

Ik merkte bij mijn chihuahua/maltezer kruising een bultje op haar buik. Na even aankijken toch maar langs de dierenarts en die gaf aan het, voor de zekerheid, zo snel mogelijk te verwijderen. Hele operatie goed verlopen en ik mocht haar ophalen. Ik kom binnen en mn hondje wordt gehaald. Komt ze aanlopen, zit ze compleet onder de stront. Zowel mijn hond als haar kleedje zaten helemaal onder maar dus ook de wond die ze ha overgehouden aan de operatie. Ik vroeg wat er was gebeurd en toen vertelde de (ik denk) stagaire dat ze net door de narcose per ongeluk had gepoept maar dat ze het al een beetje af had gedaan me een doekje.
Ze zat helemaal onder! Ik geloof nooit dat je zo een hond mee mag geven.
Ik heb haar toen in de tuin met een washandje voorzchtig schoongemaakt maar ik vond het werkelijk waar belachelijk!

Ik zou toch wel graag excuses aangeboden krijgen. Niet dat we nog teruggaan naar die ***zaak want het is niet de eerste keer dat we het niet eens zijn met de gang van zaken.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dierenkliniek Schiedam

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenkliniek Schiedam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door