Klacht: Diep teleurgesteld in MiniInTheBox

op 27 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 1 april 2016 werd mijn vorige klacht in behandeling genomen. Deze gaat als volgt:

Ik heb op 10-01-2016 vijf artikelen met bestelnummer 1601100822983637 besteld. Mijn volgnummer is niet beschikbaar en ook nooit geweest. Ik heb een e-mail ontvangen waarin duidelijk staat aangegeven dat de bestelling is verzonden. Ook op de site staat dit aangegeven. Tot nu toe (28-03-2016), bijna 3 maanden later, heb ik nog steeds niks ontvangen, terwijl er duidelijk staat aangegeven dat ik maar 20 werkdagen moet wachten.

Ik heb verzendkosten en verzekeringskosten extra betaald, dus graag had ik mijn geld terug gekregen!

_________________________

Tot zover mijn vorige klacht. De klantenservice heeft mij -dankzij jullie- een verontschuldigende mail teruggestuurd, waarin ze mij beloofden om 18.04 EUR terug te betalen. De terugbetaling zou worden teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om de bestelling te betalen.

Helaas heb ik tot nu toe (13-05-2016) nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ik ben diep telerugesteld in Miniinthebox. Hiervoor heb ik nooit problemen ondervonden met deze bestelsite en nu dit… Dit sleept ondertussen al 5 maanden aan!

Graag zou ik alsnog een terugbetaling krijgen van mijn bestelling. Aangezien ik deze bestelling heb betaald met een Mastercard, zal Miniinthebox waarschijnlijk geen rekeningnummer hebben teruggevonden waarop zij het bedrag moeten terugstorten. Kan ik ergens een rekeningnummer vermelden waar mijn gegevens niet publiekelijk zichtbaar zijn?

Indien dit niet zou gaan, zou ik er ook mee akkoord gaan dat mijn bestelling opnieuw wordt verzonden naar het opgegeven adres en dat ik dit keer mijn bestelling écht ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 juni 2016 om 22:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door coenenmarie@hotmail.com