Klacht: dienstregeling van deventer/Enschede kennispark en terug.

op 19 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

zoals blijkt denkt de ns dat er alleen maar mensen wonen in de randstad , die na een voetbal wedstrijd gaan of iets anders .
mensen die nu een wedstrijd van fc twente willen bij wonen van 20.45 komen bedrogen uit want die hebben nog maar een mogelijkheid om te thuis te komen want de laatste trein gaat om 22.49.{er gaat er ook nog een van keoslis naar zutphen{23.09} en dan deventer reis 1.15 minuten terwijl normaal 41 minuten.
en als je een beker wedstrijd wilt bij wonen en er komt verlening kun je het schudden.
zoals nu moet iedereen tegelijk weg je kunt je wel voorstellen wat voor problemen dat dat gaat geven als honderden support{blijkt te gaan om 2.500 t/m 3000 supporters } tegelijk richting naar hengelo moeten want dat gaf in de normale dienst regeling al problemen zo ben ik al een keer de trein uit gezet omdat die te vol was
als dat nu gebeurt kom ik niet meer in deventer .
ik heb een handicap en wachtte altijd tot de grote drukte weg was , omdat sommige mensen ontoerekenings vatbaar zijn op het perron. en ik geen risico wil nemen . dit is nu ook voor mij voor bij .
ook komt het voor dat je in de rij staat voor het draai hek{ in checken} dat die niet meer open gaat ivb met een te vol perron ook dan kom je dus niet meer naar deventer omdat er nog maar een trein gaat of je moet in de pauze weg dan zie je maar een halve wedstrijd .
ik wil dan ook via deze weg de ns bedanken voor hun klant vriendelijkheid en zorgzaamheid en vooral veiligheid van de mensen en hoe zij met de mensen uit het oosten om gaan .
BEDANKT NS.
nu moet ik er iets aan toevoegen na lang puzzelen is er dus nog een mogelijkheid om de trein van 23.09 te pakken en dan 22 minuten wachten in almelo.
wat een servies van de ns .

ALS MENSEN ZOALS IK OOK NOG EEN WEDSTRIJD BIJ KUNNEN WONEN EN DAN WEER OP EEN NORMALE EN VEILIGE MANIER THUIS KUNNEN KOMEN

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FC TWENTE SUPORTER