Klacht: Dienstregeling lijn 11

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Een keer in het halfuur is voor lijn 11 tussen aawijk en station Den Bosch gewoon te weinig. Door de slechte aansluiting met mijn trein ben ik bij 5 minuten treinvertraging ook meteen een halfuur later op mijn werk! Ook zit de bus meestal erg vol.

Het is de enige bus die van het station naar pettelaarpark gaat. Er vielen er gistermiddag ook twee na elkaar uit. Je kan niet verwachten dat we tevreden zijn over een uur lang wachten!

Kortom de bus rijdt te weinig voor een lijn die als enige bepaalde plekken bereikt waar mensen moeten komen voor hun werk!

Het liefst een terugkeer naar de dienstregeling waar deze bus eens in het kwartier ging. Maar drie keer in het uur zou ook al een grote verbetering zijn!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 08:17 geantwoord

Beste Sb de Jong,

Wat balen dat de frequentie van lijn 11 voor jou niet voldoende is. Ik stuur je signaal ter evaluatie door naar de regio. Daarnaast geef je aan dat er gister 2 ritten van jouw bus zijn vervallen. Helaas kan ik daarvan op dit moment de oorzaak niet achterhalen. Mocht dit nogmaals voorkomen dan adviseer ik je om direct contact met ons op te nemen zodat wij mee kunnen kijken in de ritgegevens en de oorzaak kunnen achterhalen.

Nina
Webcareteam Arriva