Klacht: Dienstregeling lijn 11

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een keer in het halfuur is voor lijn 11 tussen aawijk en station Den Bosch gewoon te weinig. Door de slechte aansluiting met mijn trein ben ik bij 5 minuten treinvertraging ook meteen een halfuur later op mijn werk! Ook zit de bus meestal erg vol.

Het is de enige bus die van het station naar pettelaarpark gaat. Er vielen er gistermiddag ook twee na elkaar uit. Je kan niet verwachten dat we tevreden zijn over een uur lang wachten!

Kortom de bus rijdt te weinig voor een lijn die als enige bepaalde plekken bereikt waar mensen moeten komen voor hun werk!

Gewenste Oplossing:

Het liefst een terugkeer naar de dienstregeling waar deze bus eens in het kwartier ging. Maar drie keer in het uur zou ook al een grote verbetering zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sb de Jong,

Wat balen dat de frequentie van lijn 11 voor jou niet voldoende is. Ik stuur je signaal ter evaluatie door naar de regio. Daarnaast geef je aan dat er gister 2 ritten van jouw bus zijn vervallen. Helaas kan ik daarvan op dit moment de oorzaak niet achterhalen. Mocht dit nogmaals voorkomen dan adviseer ik je om direct contact met ons op te nemen zodat wij mee kunnen kijken in de ritgegevens en de oorzaak kunnen achterhalen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sb de Jong