Klacht: dienstregeling

op 01 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

de nieuwe dienst regeling van tilburg naar Den haag verslechterd wel erg veel
ipv 1uur 12 met 0 overstappen
naar 1 uur 36 met twee overstappen.
waar zijn ze mee bezig

een goede verbinding met den haag

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 december 2016 om 09:05 geantwoord

Geachte mevrouw Tromp,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 1 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Wegens grote achterstanden hebben wij uw brief niet tijdig kunnen beantwoorden. Onze excuses hiervoor.

U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Graag reageer ik op uw klacht over de nieuwe dienstregeling op het traject Tilburg – Den Haag. Ik vind het vervelend te lezen dat deze niet aan uw wensen voldoet. Mijn excuses hiervoor.

Op 11 december is de nieuwe dienstregeling ingegaan. De dienstregeling, die voor het laatst ingrijpend is gewijzigd in 2007, is volledig opnieuw ontworpen. Voor bijna iedereen verandert iets: van kleine wijzigingen in vertrektijden tot andere routes en aansluitingen.

Bij de opzet van de dienstregeling proberen wij het grootste deel van onze klanten zoveel mogelijk tegemoet te komen. Dit doen wij door de treinfrequentie af te stemmen op de regionale vervoersvraag die regelmatig wordt gepeild. Daarbij is het belangrijk dat onze treinen goed op elkaar aansluiten. Hierin moet echter vaak een keuze gemaakt worden; het is niet mogelijk om alle verbindingen op elkaar aan te laten sluiten. De grootste reizigersstromen geven de doorslag bij deze keuze.

Wij stellen het erg op prijs als klanten met ons meedenken voor verbetering. Via de link http://www.ns.nl/reisinformatie/actueel/dienstregeling2017.html kunt u alle informatie vinden.

Ik heb uw klacht over de nieuwe dienstregeling doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Met uw reactie kan in kaart worden gebracht of er eventuele aanpassingen gemaakt kunnen worden, ik kan hier echter geen toezeggingen over doen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hahahahaha22929