Klacht: Continue wegvallen/verbreken van mobiele verbinding. Er is geen mogelijkheid voor verbinding kunnen houden.

op 23 februari 2013 over Dienstencentrum Heijkoop in de categorie Dierenwinkels

Ik heb een provider die gebruik maakt in mijn regio van uw netwerk. Deze gebruik ik voor mijn zakelijke telefonisch verkeer,die eigenlijk niet bruikbaar is zodra op ten kantore van mijzelf mij bevind danwel in mijn landelijke regio.
Waarom heeft de Groene Hart – Noord (Nieuwkoop en omgeving) zo waardeloos ontvangst.
Heeft deze regio ook voor u commerciële belangen?
Wat gaat u er aan doen?
Wanneer ben ik wel als ondernemer bereikbaar en blijf bereikbaar als ik bel of gebeld wordt?
Mijn telefoon is 100% betrouwbaar.

Nu heb ik een zakelijk contract van 2 jaar waar ik niet op kan bouwen.

Voldoende steunpunten en bereikbaar zijn en verbinding blijven houden. Nu ben ik hier van juist afhankelijk als o.a.rijschoolhouder. Wanneer normaal mobiel telefonisch verkeer zonder dat deze werkelijk continue verbroken wordt zonder dat een der gesprekspartners iets anders doet dan luisteren/dan we praten kan mij tevreden stellen.

Deze mobiele telefonie is een van mijn levensaders om bereikbaar te zijn en mijn cliënten te kunnen bedienen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienstencentrum Heijkoop

Alle klachten die gemeld zijn door 4321-zero