Klacht: Diefstal met mijn Credit Card

op 16 juni 2016 over McAfee Software in de categorie Software

McAfee heeft geld van mijn Credit Card afgehalld zonder mijn toestemming. Dit is diefstal. Hun excuus was men zijn een maand te voeren gewaarschuwd dat de abonnement moeten vernieud. Als men niet reageer dan hallen ze een jaar weer af mijn rekening. Met de Windows 10 downloaden heb ik voor bijna 2 maanden McAfee verloren.
Ze willen het terug betalen in Engelse Ponden. De bedrag in Euro was119,82, ze willen 89.99 engelse ponden terug storten. Ik ben de verlieser. Dit bedrag van 119.82, heeft mijn in de Rood gebracht. Ik heb weinig inkomen, en kan dit niet missen. Mijn Bank had dit bedrag toe gelaten, Ze hebben ook de duurste security laten mijn betaen. Ik ga naar de e.Union want dit moet stoppen. De hebzuchtige Firmnas, moeten van mijn geld afblijven.

Als dit manier van doen stopt. Het is schandalig, en zonder dat ik heb gevraagd aan dit, zit ik nu heel krap met mijn geld. De E.UNion moeten het wat doen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McAfee Software

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McAfee Software nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bonnybonnybanks