Klacht: Diefstal en Poolse werknemers

op 16 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben van 12 tm 16 september een midweek een 4 persoons huisje geboekt op Aquadelta te Bruinisse.
In de avond kwamen we thuis van ons eerste uitstapje en we merkten dat er veel Polen aanwezig waren. Op onze gang stonden 2 kamerdeuren open want ze waren aan het koken en het rook er erg. Wij hadden 2 dure fietsen bij ons en van dinsdag op woensdag zijn die van onze auto ( dubbel afgesloten) van de parkeerplaats van Aquadelta gestolen.
Wat blijkt: de Polen zijn werknemers die er wonen en daar zetten ze de vakantiegangers tussen.Je hebt echt geen vakantiegevoel. Ik hoorde van een meisje dat ze er al 4 jaar woont? Ze vertelde dat er veel vaker diefstal was en vernielingen aan auto’s en inbraak. De Roompot weet dat. Ze hebben ons niet gewaarschuwd!! Achteraf zegt de baliemedewerkster:hadden jullie de fietsen maar binnen gezet. Daar was geen plek voor en dat kan ook niet. Roompot heeft GEEN EIGEN FIETSENSTALLING. Wij balen ontzettend dat we op dit park terecht zijn gekomen waar ze weten van problemen en daar niets mee doen.

Tevreden over de Roompot zal ik nooit meer zijn. Oplossingen achteraf melden van: had de fiets maar binnen gezet en wilt u een ander verblijf. Nee je moet een park niet bemannen met Poolse werknemers en daar gasten tussen zetten. Zeker niet als je de klant niet informeert.
Wanneer er kosten die gemaakt moeten worden voor een nieuwe fiets (extra verzekeringsgeld) door de Roompot betaald worden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 04 oktober 2016 om 15:15 geantwoord

Heeft op 04 oktober 2016 om 15:22 geantwoord

Wij hebben helemaal niets van de Roompot ontvangen. Snap niet dat ze zoiets durven te schrijven. Ze suggereren nu dat ze ons netjes uitleg hebben gegeven over onze klacht en dat os niet gebeurd. Makkelijk om zo je klachten op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van Poorten