Klacht: diefstal door oplichtings praktijken en dubbele boekingen met bizarre kosten

op 23 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

neckermann en transavia verdienen dubbel op foute systeem van hun handelswijze , kosten opjagend voor zelfde vlucht 2x 2pers dubbel laten betalen. Deze stoelen kan WEER VOOR 100 EURO X 2 =……? BENUT worden VOOR NIEUWE of andere personen,dus nog duurder dan voorheen. Geen bereidheid om hun fouten recht te trekken.
Alle absurde kosten word verhaald op reizigers die hier boeken.

Als de onnodige kosten ongedaan word en compensatie komt voor vele uren dat het kost om hun fouten recht te trekken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Radjkoemar

1 jaar geleden - op gepast voor kosten die je moet betalen,daar verdienen deze organisaties aan omdat ze je lokken met lage prijzen en uiteindelijk dubbele kosten opleggen. triest maar waar en treurig van neckermann en transavia dat ze schuldig maken met zulke praktijken. iedereen gewaarschuwd dus voor je gaat boeken bij deze partijen.

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte heer Radjkoemar, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hebben nogmaals naar uw boekingen gekeken en wij gaan de annuleringskosten van uw dubbele boeking terugstorten op uw rekening. Graag vernemen wij via servicedesk@neckermann.nl uw rekeningnummer. Wij hopen dat u alsnog een fijne vakantie heeft. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 26 mei 2016 om 12:04 geantwoord

Geachte heer Radjkoemar,

Wij hopen dat u alsnog een fijne vakantie heeft.

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Radjkoemar