Mijn Klacht:
Pakket afgeleverd thuis waar dan niet bij buren niet in de brievenbus en ook niet op pakketpunt dus mijn conclusie bezorger had zelf een hele goede telefoonhouder nodig en zegt gewoon bezorgd en drukt pakket zelf achterover de ene blunder naar de andere en even voor de duidelijkheid klacht .nl zegt dat dhl de klachten voor 99% oplost nou niet dat lijkt zo omdat ze reageren maar er word niks opgelost ze willen hun straatje schoonvegen maar ze doen 0,0 het is gewoon een waardeloos bedrijf en hun werkwijze is zo lek als een mandje want wie controleert dat pakjes worden bezorgd en dat het ook daadwerkelijk is geleverd bij de klant ik heb inmiddels al een heel dossier en ga sterk overwegen om een rechtszaak aan te spannen tegen dhl want ben het echt spuugzat van de 50 pakketten heb ik er denk ik 10 bezorgd gekregen zoals het hoort de rest werd maar ergens afgeleverd wat niet mijn pakketpost is werd in een centrale hal gedumpt of werd vermeld als afgeleverd maar was nergens
Gewenste Oplossing:
Is geen oplossing want die komt er nooit ze doen of ze het oplossen maar er word niks opgelost


