Klacht: dief gestolen telefoons

op 12 januari 2014 over Aldi in de categorie Supermarkten

twee maanden terug had ik een relatie met kely bex ze was werkzaam bij de aldi kastelenplein als asistent filiaal leidster ik mocht daar toen naast haar neus toen ze ging expres ff de groenten bijvullen drie wolfgang mobiele telefoons meenemen ik kon toen met de zelfde bonnetje als ik zei van staat er nog artikel op konden ze ook zien mocht ik de bon houden voor garantie er stond toen een alarmklokje op dus zo bracht ik met smoes iedere keer die telefoon terug bij de filiaal: casandraplein, gestelsestraat en de laatste in valkenswaard en dat telkens met de zelfde bon die bon had ik aangemaakt bij haar die dag dus kelly bex ze werkte aan de kassa want we hadden een bon nodig om die andere telefoons terug te brengen en brahct met zelfde bon alles terug en zei van bij iedere filiaal dat ik de bon nodig had omdat er een ander artikel er op stond ik zei nog van kely dat gaat niet maar ze werkt al meer dan 8 jaar daar en ze zei dat t ging werken nu hebik er spijt van dat dat allemala gebeurd is ik zei tegen haar we moeten eerlik zijn maar zij wou dat niet dat ik nu dit allemaal ging vertellen die dag zei ze ook laat maar roie wijn vallen want ze was met emaneul de oude filiaaleider van kastelenplein aldi die dag werkzaam dus alleen met zn tweetjes op een zaterdag zodat hij kon opruimen daar bezig was en ik mn slag kon slaan toen kelly ff bij de groentten bezig was bijvullen ofzo en de kassa ff had verlaten zodat ik kon stelen de telefoons maare de plan was van haar omdat aldi te streng was laatste tijd voor haar bonnetjes te laten zien als ze iets van aldi had gekocht auto controle door aldi dat werd haar te veel en daarom maakte ze die plan tot op de puntjes na van doe ene fles laten vallen zodat hij kon opruimen en met die bonnetjes zelfs nog waar k ze beste kon terugbrengen, wel nu weten jullie dat er een dief bij jullie werkt en waarom ik nu alles verraad? omdat ik ruzie heb met haar en gun haar niet dat ze dat met anderen zal gaan doen diefstal dus

groeten
jan 0633923898

haar ontslaan

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan1981