Mijn Klacht:
klacht doorgegeven online en net via chatbox, ik word hierin niet serieus genomen in de meerdere malen overtredingen van jullie vestiging albertheijn filiaal kesteren in breda, iemand op de chat die blijft maar zeggen ligt aan de winkel, ik ka niks voor je doen ik neem aan dat jullie als albertheijn zijnde niet te boek willen staan bij omroep brabant bredanu.bl en verder al bekend staan bij de transgendergemeenschap als discriminerendste winkelketen die er bestaat, en dat 1 van jullie personeelsleden mij lastig blijft vallen en ik mijn leven niet zeker ben omda tdeze idioot zo gek is als en deur al aangesproken is op zijn gedrag via nextdoor, in een ander filiaal van jullie komt te werken en daarmee lekker de dans ontspringt..
Gewenste Oplossing:
als er fatsoelijk geluisterd word naar de jarenlange klachten van met name deze albertheijnvestiging. en er nooit niets mee gedaan is, zelf de fout ingaan mij laten oppakken en in een cel laten opnemen achter ij nnaam vanadalist krijgen vanwege een potje erwten en wortels wat kapot gegooid is, geen enkel fatsoenlijk gesprek is geweest toen al niet terwijl medewerkster voor de 4e keer in de fout ging en dat een actie gaf.. en te blachelijk voor woorden gewoon zo erg bezig blijven met ellende zoder er wat aan te den, landelijk is het al bekend bij de transgender gemeenschap, jullie hechten meer waarde aan veiligheid online voor privegegevens dan om daadwerkelijke levende mensen die lastig gevallen worden,, zelfs een emailadres om prinscreens door t sturen van dit misselijkmakend persoon krijg ik niet eens..

