Klacht: Dhr Willems

op 30 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds Canal digital de zenders steeds veranderd heb ik een nieuwe schotel en een triple LNB en een CI module moetten kopen, en diverse malen ge instaleerd , maar National Geographic, Discovery, en rtl8 zijn niet terug te vinden , ik heb een smart DTV module en een LG 47LM640S-ZA, maar krijg de zenders niet allemaal erop.heb meerdere keren alles opnieuw ingeladen.Ok het aanmelden via mijn canal digital lukt niet, meerdere keren geprobeerd , email zou zijn verstuurd maar nee hoor, na 2 uur nog niks.

Gewenste Oplossing:

Totale oplossing,Alle zenders weer, en niet steeds veranderen ze worden steeds duurder eerst 7,95 euro nu al 12,95 euro PM, en kan via internet niets vinden over een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 18 februari 2014 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Zoals wij per mail op 05-02-2014 hebben medegedeeld kunt u uw abonnement beeindigen via ons telefonische klantenservice.
U heeft momenteel één maand opzegtermijn.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door serv.willems@gmail.com