Klacht: Dhr Van Der Steenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op datum van 11 juni 2012 een bestelling geplaatst voor het leveren van een zonnebril UV 400 zwart. Betaald via Master Card.de bestelling werd verzonden op datum van 12 juni 2012 maar op datum van 16 juli 2012 nog steeds niks ontvangen.heb wel 18.80 euro verloren daar ik geen bestelling ontvangen heb na 36 dagen.heb verschillende mails verstuurd volgens procedure van lightinthebox maar krijg steeds dezelfde mails terug met mogelijkheden tot de problematiek voor eventuele oplossingen maar nooit concrete rechtstreekse contacten bekomen,alsook geen enkele aanwijzing tot het leveren van mijn bestelling.UV zonnebril is ook niet meer te vinden in het gamma sinds kort waar ik mij ongerust maak over het nog te leveren product.heb wel 2 succesvolle leveringen ontvangen in het verleden maar ik vrees nu het ergste want NIEMAND geeft me een verklaring waarom mijn bestelling zoek is.
Bestelling Artikel Prijs Aantal Prijs
mannen sportieve pc lens zonnebril met vervangende lens set (UV400) € 17.17 1 € 17.17
Subtotaal: € 17.17
airmail: € 0.00
Verzendverzekeringskosten: € 1.71
Algemeen Totaal: € 18.88

Mvg
Van Der Steenen Patrick

Gewenste Oplossing:

Het leveren van mijn bestelling of het terugstorten van 18.80 euro
NOG STEEDS GEEN OPLOSSING GEKREGEN VAN LIGHTINTHEBOX

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2012 om 08:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door Van Der Steenen Patrick