Klacht: Dhr Marc De Lee

op 25 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

geen beschrijvingsboekje van het product en 3 bouten te kort om bevestigingsplaat te monteren

Ben naar media in oostende geweest, aankoop was in brugge
daar goede serice qua klantvriendelijkheid maar triestige oplossing: moet met mijn aankoopticket naar Brugge, om alles te melden en te bestellen, als dit dan zou binnen zijn dan mocht ik er om komen, opzenden doen ze niet.
Als ik de km uitreken vanuit mijn woonplaats (zijn anders zelden in brugge), dan ksot mij dat 280 km heen en terug! (14o km x2)
In oostende konden ze mij geen alternatief voorstellen.
Triestig!

Is nu tweede maal dat ik geconfronteerd wordt met tekorten, als ik nu nog iets koop doe ik eerst de verpakking open vooraleer ik betaal, om zo zeker et zijn dat ik alles heb waar ik recht op heb.
Vind van zo'n keten, met zoveel multimedia de dag van vandaag het ongeloofelijk dat ze de klant in opvolging van zo'n pruts zulke oplossingen voorstellen en laten weg en weer rijden.
Voor mij even geen mediamarkt meer....

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marc de lee