Klacht: Dhr Krijger

op 03 april 2013 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee keer door DPD belooft MET neerzet toestemming pakje niet neer gezet en terug gestuurd naar Europa Audio

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk nog bezorgen met vergoeding van mijn bel kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - Ik heb deze navraag doorgestuurd aan onze Customer Service. Zij komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug. DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DPD beoordeeld.

Bericht van DPD

7 jaren geleden - Onze Customer Service heeft deze meneer inderdaad gesproken. Hij had geen briefje op de deur gehangen en daardoor was het pakket niet neergezet. Customer Serivce heeft aangeboden om het nogmaals in de uitlevering te plaatsen. Als deze ontvanger een briefje zou ophangen zou het dan worden neergezet. Maar de ontvanger vond dat te veel moeite, en wilde dat het retour werd gestuurd. Dat hebben we dus gedaan.DPD

DPD

Heeft op 04 april 2013 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze Customer Service heeft deze meneer inderdaad gesproken. Hij had geen briefje op de deur gehangen en daardoor was het pakket niet neergezet. Customer Serivce heeft aangeboden om het nogmaals in de uitlevering te plaatsen. Als deze ontvanger een briefje zou ophangen zou het dan worden neergezet.
Maar de ontvanger vond dat te veel moeite, en wilde dat het retour werd gestuurd. Dat hebben we dus gedaan.

DPD

Alle klachten die gemeld zijn door krijger8455