Klacht: Dhr J.Jussen

op 29 januari 2014 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Op 26 Oktober bestelde en betaalde ik bij Rang1tickets 10 entree kaarten rang 1 Vak A2 voor een concert van Andre Rieu op 12 juli 2014. Hun ordernummer : 1160315
De prijs bedroeg totaal incl. €.14,65 servicekosten €.1604,65
De verwachte leveringsdatum zo staat op de bevestiging zou woensdag 2 juli zijn.
Op 27-01-2014 ontvang ik een mail waarin Rang1 letterlijk aangeeft het vervelend vindt deze mail te moeten sturen maar hun leverancier heeft problemen ondervonden met het leveren van deze erg gewilde tickets.
Nu moet u weten dat Rieu zelf later dan 26 oktober met de officiële verkoop startte , om zeker van de tickets te zijn bestelde ik deze via Rang1 voor een veel duurdere prijs maar dat was mij bekend.

Voor de goede orde: De tickets werden door mij gekocht en cadeau gedaan aan enkele goede zakenrelaties en hun partner. Ook overnachting plaatsen en een 2 tal restaurants werden door mij reeds gereserveerd.
Zelf woon ik op een steenworp van het vrijthof en bezoek het concert zelf niet maar ben natuurlijk wel de gastheer en moet aanwezig zijn.

Rang1 zegt verder verheugd te kunnen melden dat men andere tickets heeft kunnen regelen eveneens in vak A2 , alleen op 5 juli een week eerder dus !
Op zich een prima en correct aanbod alleen
Deze datum is voor een aantal relaties onmogelijk en zeker zo vervelend is dat ik zelf voor en tijdens het weekend van 5 juli in het buitenland verblijf.
Ik heb Rang1 geschreven daarom geen genoegen met hun aanbod te kunnen nemen. Zeer zeker gezien het feit zoals ik eerder memoreerde de kaarten besteld werden ruim voor dat deze op de markt werden gebracht.
Op deze brief heb ik nog geen antwoord ontvangen . Zelf vroegen ze mij 3 dagen na ontvangst van hun mail te willen reageren.

Met vriendelijke groet

Joop Jussen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rang1tickets

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rang1tickets over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rang1tickets nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door maria1951