Klacht: Dhr Goedhart

op 15 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb gisteren met Canal Digitaal gebeld met de mededeling dat de extra smartcard die ik heb buitengebruik genomen kan worden. Het blijkt dat ik er twee heb, volgens de gegevens van de medewerker. Toch heb ik hier maar een extra kaart thuis. Maar die meneer bleef mij maar er op wijzen dat het weer activeren van de extra smartcard kosten met zich mee zou brengen. Nadat deze meneer dit twee keer heeft zitten te vertellen heb ik hem gevraagd of ik Spaans spreek oid. Het antwoord dat ik kreeg was dat hij het zeer onbeleefd vindt van mij om hem zo te woord te staan. Ik bel op om een extra kaart de deactiveren en krijg vervolgens een herhaling te horen over de kosten die het wederom activeren met zich meebrengt. En dat bij een betaald nummer ben ik er zeker niet van gediend. Als Canal Digitaal geld nodig heeft moeten ze het niet op zo’n manier proberen te krijgen.

Als men de medewerkers zou vertellen dat iemand die belt niet zit te wachten op een herhaling van wat al verteld is en gewoon handelt naar de reden waarvoor gebeld wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 29 januari 2014 om 11:28 geantwoord

Beste,

Wij hebben u op 21-01-2014 voor het laatst een bericht verzonden.

Hierna hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen via deze weg en om die reden sluiten wij deze klacht.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag of u kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Jurjen398