Klacht: Dhr

op 27 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Na drie monteurs thuis te hebben gehad die alle kabels hebben gecontroleerd, stekkers en wandcontactdozen hebben vervangen, was de opmerking van de laatste monteur, na het doen van de laatste update, dat vervangen van de horizon media box het enige was wat nog gedaan kon worden. Na enige tijd bleek het probleem niet verholpen, sterker nog sinds kort doet de internet verbinding is nog slechter. Wifi valt continu weg en internet is traag. Naast het gebruikelijke blokkerige en haperende tv signaal. Na testen:
– van de internet verbinding draadloos als via utp;
– Via een wifi anlyser verzetten van de kanalen naar een vrij kanaal;
– omzetten van 2.4 naar 5 ghz;
– en een gemaakte afspraak met de servicedesk van UPC dat de Horizon media box zou worden vervangen voor een andere;

is de enige opmerking die ik wederom krijg ij de vierde monteur en de zoveelste contact met de servicedesk, dat het maken van een nieuwe afspraak en testen van de horizon media box moet. Zo ontzettend slechte dienstverlening heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben al vele jaren bij UPC, maar dit is toch wel schokkend. Overweeg om zsm naar een andere provider te gaan.

Heel simpel de horizon media box vervangen door een werkende.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvanhalen44