Klacht: Dhr

op 26 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze hebben een mevrouw van 85 overdonderd en haar een telefoonabonnement opgedrongen. Hierbij kreeg ze gratis een abonnement op het blad privilege.Ondertussen heeft de familie dit telefoonabonnement opgezegd maar het blijkt dat Privilege nog steeds geld van haar rekening afschrijft voor iets waar zij geen gebruik van maakt. Zij heeft namelijk geen computer en je kunt alleen maar dingen bestellen via de computer.

Gewenste Oplossing:

Met onmiddelijke ingang stoppen met het abonnement. Iets wat volgens Privilege niet kan volgens de dame aan de telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 28 januari 2014 om 18:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer de Haan,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 21 januari 2013 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat het lidmaatschap beëindigd moet worden.

In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Alle klachten die gemeld zijn door Tisnix