Klacht: Dhr.

op 24 december 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde gisteren een iMac bij Bol.com bestellen via internet.
Was bezig met bestellen toen ik niet meer verder kon, het was laat dus dacht ik dat doe ik morgen dan verder afhandelen na het werk. De prijs was € 1.579,00.
Vandaag wilde ik de bestelling afronden tot mijn grote verbazing was de prijs nu ineens € 1.899,00. Heb hier met bol.com over gebelt en het uitgelegd maar, ik kreeg te horen dat ze met prijzen per dag werken en dat die kunnen veranderen. Ben erg teleurgesteld in deze reactie m.n. omdat wij een heel goede klant van Bol.com zijn we hebben er al heel wat €€ naar toe gebracht. Heb dit ongenoegen ook kenbaar gemaakt want ik vind dit niet kunnen je moet toch wel van een prijs uit kunnen gaan als je met je bestelling bezig bent en deze alleen moet afronden.

Gewenste Oplossing:

Dat ik de iMac voor de prijs van € 1.579,00 krijg die er in eerste instantie stond.

Mocht dit niet gebeuren raakt Bol.com een trouwe klant kwijt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 december 2012 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste rvdf21,

Zojuist heeft u een e-mail van ons ontvangen in reactie op uw klacht. Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee een passende oplossing hebben geboden.

Met vriendelijke groet,

Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rvdf21