Klacht: Dhr.

op 16 juli 2012 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Product Steam-O-Power ter waarde van euro 34,45 incl. verzendkosten en BTW werd besteld d.d.09 juli 2012 volgens mijn persoonlijke code 247f0b9a en aanbiederscode GD1595864.

Weliswaar werd bij uw bevestiging van de bestelling aangegeven dat het product binnen 23 werkdagen na afloop van de deal dient te zijn verzonden, maar tot op heden (16.07.2012) werd nog niets ontvangen, waarentegen uw organisatie reeds op 9 juli j.l. het volledig aankoopbedrag via VISA-Card hebt geincasseerd.

Ik ben van opvatting dat incasso van het verschuldigde aankoopbedrag eerst dan had mogen plaatsvinden n a d a t het bestelde product aan mij werd verzonden.
Uw handelswijze maakt niet echt een betrouwbare indruk!

Bovendien blijft volstrekt onduidelijk welke
a f l o o p d a t u m van deze deal v an toepassing is geweest resp. zal zijn! Ook deze onduidelijkheid draagt niet bij tot het verkrijgen van een betrouwbare indruk.

Last but not least, daar waar u in dit klachten formulier de naam van de werkelijke leverancier wenst ingevuld te zien, wijs ik er u wel op dat deze naam nergens, maar dan ook nergens door u op de bestellingsbevestiging c.q. voucher wordt vermeld!

(1)
Met een correcte en snelle levering van het bestelde product binnen de door u aangegeven termijn,
(2)
Uw volledige reactie op mijn hierboven gemelde en omschreven klacht, waarbij ik u in het bijzonder en met nadruk suggereer mijn opmerking over voortijdige incasso ter harte te nemen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 18 juli 2012 om 14:44 geantwoord

Beste heer,

Wanneer u een bestelling bij ons doet wordt altijd het volledige bedrag geïncasseerd.
Mocht een product onverhoopt niet geleverd kunnen worden krijgt u altijd bericht van ons en wordt het door u
betaalde automatisch naar uw rekening teruggestort.

De levertijd van de producten staat beschreven in de voorwaarden bij de deal.
Voor u een deal aankoopt kunt u derhalve al zien wanneer u het product ongeveer in huis kunt verwachten.
De producten komen van verschillende leveranciers, vandaar dat de levertijd verschilt per product.

In uw geval is de levertijd 23 werkdagen, deze levertijd gaat in op het moment dat u de voucher van ons heeft ontvangen.
Alleen werkdagen tellen mee in de levertijd, het weekend en eventuele feestdagen niet.

U kunt uw product verwachten rond woensdag 8 augustus!
Mocht u nog vragen hebben kunt u onze klantenservice ook altijd benaderen via: info@groupdeal.nl
Zij beantwoorden graag al uw vragen.

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door afa01