Klacht: Zoveelste keer.

Swiesies@ op 19 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een slecht bedrijf is DHL.Eerst raken ze een pakket van mij kwijt, krijg excuses, waarde van het pakket 35 euro excl verzendkosten.Ik krijg excuses en nog geen 10 euro retour gestort.

Nu is er een pakket beschadigd en zou retour naar mij als verzender gezonden worden.
Tot vandaag nog niets ontvangen!!Klant baalt en ik baal nog harder.

Ze gooien en smijten met de spullen, spreken amper Nederlands en zijn als ze bij mij bezorgen al weg voordat ik de voordeur open kan doen en pakket ligt op de grond.Ook bellen ze af en toe niet maar bonzen keihard op het raam.

Hoor in mijn omgeving zoveel klachten,ben klaar met DHL!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil het pakket terug wat beschadigd is .Alles zat goed verpakt, wil zien wat er stuk is gegaan, zodat ik mijn klant de artikelen opnieuw op kan sturen en een schadevergoeding voor het niet retour sturen en niets van DHL gehoord te hebben.Je vertrouwd dat het goed gaat maar zo te zien zijn het niet hun spullen, dus smijten ze met de spullen van anderen en ik zit met de ellende!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Bedank voor uw bericht. U geeft aan dat er melding is gekomen van schade aan uw pakket maar dat het pakket nog niet retour is aangekomen. Wat vervelend dat het niet is bezorgd en er ondanks het goede inpakken toch schade is gemeld door de chauffeur. Normaal gesproken wordt een zending binnen tien werkdagen retour gestuurd. Gezien uw pakket al langer onderweg is lijkt het mij verstandig het onderzoek naar uw zending op te starten zodat dit verder kan worden uitgezocht. Zou u onderstaande gegevens willen toesturen? Dan start ik het onderzoek voor u op. Uw huisnummer: Telefoonnummer: E-mailadres: Uiterlijke kenmerken (kleur en soort verpakking, stickers, logo’s, tape): Inhoud: Gewicht: Waarde: € Mocht u deze gegevens liever niet via dit platform willen delen, dan kunt u het ook doorgeven aan ons via livechat of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support. Zie graag de aanvullende gegevens tegemoet. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Swiesies@

10 maanden geleden - Via een medewerker wordt er nu een onderzoek gestart, alleen snappen ze volgens mij nog steeds het verhaal niet en moet ik de beschadigde inhoud en doos laten zien,zowel de binnen als de buitenkant.......Hallo....Ik heb die doos niet, die is nog steeds niet aangekomen bij mij. Zal wel weer afgescheept worden met een kilo prijs voor de zoveelste x en weer verzendkosten moeten betalen omdat ik mijn klant toch zijn spullen wil geven, waar hij voor betaald heeft.Wat een drama dat DHL!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 januari 2024 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Goed om te lezen dat er al een onderzoek is gestart. Ik zie ook het onderzoek en uw mailberichten in ons systeem staan onder casenummer 24233090. Voor meer vragen kunt u reageren op onze laatste mail.

Zodra we meer informatie uit het onderzoek hebben, ontvangt u van ons bericht.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL eCommerce E-care

Swiesies@

Heeft op 27 januari 2024 om 12:46 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Onderzoek wijst dus weer uit dat het pakket weg is.Moet ik een verzendbewijs laten zien, terwijl DHL het retour heeft gestuurd naar mij zonder mij daar over in te lichten!!!
Standaard mail met excuses en kan je weer een heleboel gaan invullen om een klein bedrag terug te krijgen.Voor mij geen DHL meer en zal daar ook reclame voor maken aan mijn vrienden en bekende!

Alle klachten die gemeld zijn door Swiesies@