Klacht: Zogenaamd opgelost? Echt niet

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Al vele weken krijgen we onze bestelde pakketjes niet binnen. We hebben u gemist, u bent gesloten zien we via track en trace. Gesloten? Gemist? We waren gewoon thuis zelfs vrij genomen van werk. Vele keren gechat, gebeld 1 euro per min en overige belkosten gemaakt. Vele klachten in gedient maar is er verandering in gekomen? Neeee.
Hierboven de eerst klacht via deze site.
Zogenaamd opgelost? Echt niet. Zouden vandaag weer 2 pakketjes komen . Dhl heeft ons zogenaamd weer gemist. Terwijl we gewoon thuis waren. Dus bedankt weer Dhl voor de goede service. Wat een shit bedrijf zijn jullie. Totaal geen medeleven of compensatie. Liegen aan de telefoon van alles komt goed. Pffffffffffffffffff

Gewenste Oplossing:

Als onze pakketjes gewoon bezorgt worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedemiddag,U geeft aan regelmatig meldingen te krijgen bij de levering van uw zendingen die niet kloppen.Graag ontvangen wij hier meer informatie over, geeft u vooral aan wat er niet klopt, bij welk zendingsnummer en op welke datum dat is voorgevallen. Dan kunnen we hier een verzamelklacht over indienen. Eerdere casenummers mogen natuurlijk ook.Met vriendelijke groet,Marlijn Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door robengabrielle