Klacht: Zoekraken van paketten en het ontmoedigingsbeleid van dhl

jackstek op 22 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is zoekgeraakt. Netjes bezorgd op het servicepunt naar keuze. De koper op wiens naam het pakket stond kreeg het niet mee omdat het oorspronkelijke label er af was gehaald (dit functioneerde nog prima tot en met de aankomst op het servicepunt) en er een oud label onderuit kwam dat op mijn naam stond. Compleet met mijn eigen adresgegevens. Dit pakket is toen direct retour gezonden vanaf het servicepunt en vervolgens zoek geraakt. Dhl doet er alles aan om de compensatie (gewoon de kiloprijs want was niet verzekerd) te verhinderen door steeds maar weer om nieuwe waardebewijzen te vragen. Ik vind dit totaal onacceptabel en het is doodgewoon een ontmoedigings strategie van DHL om te voorkomen dat ze ene fractie van wat door hun incompetentie is zoekgeraakt moeten betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat er serieus gezocht wordt naar mij pakket...het is volgens de trackinginfo (hoe kan die overigens aanwezig zijn als het label eraf zou zijn ?) in de dichtstbijzijnde cityhub. ALs het niet gevonden wordt wil ik dat ze volgens de bewijzen die ik overhandigd heb de compensatie gaan regelen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat uw pakket zoek is geraakt. Ik wil graag met u meekijken naar de situatie. Heeft u voor mij het zendingsnummer of casenummer waar het om gaat? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Eline DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht jackstek

4 jaren geleden - Het casenummer is ;10109662

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 september 2020 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat het onderzoek naar uw pakket inmiddels al gedaan is en afgesloten. Uiteraard begrijp ik dat u graag een andere uitkomst had willen zien. Tot mijn spijt is het ons alleen niet gelukt de zending boven water te krijgen. Verder dan bevestigen wat u al te horen heeft gekregen vanuit mijn collega die uw case in behandeling heeft gehad kan ik ook niets voor u betekenen helaas.

Ik adviseer u om de claimprocedure te starten zoals u is aangeraden.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht jackstek

4 jaren geleden - Deze klacht is nog !!! Niet !!! Opgelost !!!!

Reactie van de melder van de klacht jackstek

4 jaren geleden - ALs dit de manier is waarop DHL de klachten via dit forum oplost dan snap ik dat alles `is opgelost ` ----dhl plaatst een reactie en that it, wat goed zeg.....wow.....100% opgelost hoor van de klachten. Ga zo doot DHL !!!

Alle klachten die gemeld zijn door jackstek