Mijn Klacht:
Mijn pakket is zoekgeraakt. Netjes bezorgd op het servicepunt naar keuze. De koper op wiens naam het pakket stond kreeg het niet mee omdat het oorspronkelijke label er af was gehaald (dit functioneerde nog prima tot en met de aankomst op het servicepunt) en er een oud label onderuit kwam dat op mijn naam stond. Compleet met mijn eigen adresgegevens. Dit pakket is toen direct retour gezonden vanaf het servicepunt en vervolgens zoek geraakt. Dhl doet er alles aan om de compensatie (gewoon de kiloprijs want was niet verzekerd) te verhinderen door steeds maar weer om nieuwe waardebewijzen te vragen. Ik vind dit totaal onacceptabel en het is doodgewoon een ontmoedigings strategie van DHL om te voorkomen dat ze ene fractie van wat door hun incompetentie is zoekgeraakt moeten betalen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat er serieus gezocht wordt naar mij pakket...het is volgens de trackinginfo (hoe kan die overigens aanwezig zijn als het label eraf zou zijn ?) in de dichtstbijzijnde cityhub. ALs het niet gevonden wordt wil ik dat ze volgens de bewijzen die ik overhandigd heb de compensatie gaan regelen