Klacht: Zelfde avond in huis?

Timvanosch op 31 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren voor 11 uur een pakketje besteld bij Bax-shop en €7.95 bij betaald om het dezelfde dag nog in huis te krijgen. Met de track and trace code kon ik zien dat mijn pakketje zo\’n beetje de hele dag in het sorteercentrum heeft gelegen en toen ik vanochtend weer keek stond er opeens dat het niet kon door overmacht. Het lijkt mij dat als je aangeeft dat het pakketje tussen 6 en 9 geleverd wordt je als bedrijf wel eerder weet dat er iets niet goed gaat. Ik heb net de klantenservice gebeld en toen kreeg ik een onschuldig meisje aan de telefoon die het ook allemaal vervelend vond maar er niks aan kon doen. Ik zou het vandaag wel moeten krijgen, wederom tussen 6 en 9, maar als ik het met de gewone post had gedaan was het pakketje al eerder binnen geweest.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de verzendkosten vergoed krijgen aangezien ik extra geld heb betaald voor een bezorging die langer duurt dan wanneer ik het via de gewone post had laten bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 mei 2017 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tim,

Bedankt voor het melden van je klacht. Goed dat je aan de bel trekt dat je de zending waar je extra voor hebt betaald om het dezelfde dag te ontvangen, nog niet binnen hebt. Zo te zien had het inderdaad gisteren bij je aan moeten komen, maar is er overmacht gemeld aan het einde van de dag. Dat wil zeggen dat wegens onvoorziene omstandigheden we dit bezorgmoment niet hebben kunnen bezorgen. Mijn advies is om dit ook te melden bij de verzender, zij zullen met je gaan kijken naar een oplossing. Ik kan alleen mijn excuses aanbieden en aangeven dat je zending door gepland is naar vanavond, ik verwacht dat het dan wel bezorgd wordt.

Mijn excuses voor de vertraging.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door