Mijn Klacht:
Ik heb gisteren voor 11 uur een pakketje besteld bij Bax-shop en €7.95 bij betaald om het dezelfde dag nog in huis te krijgen. Met de track and trace code kon ik zien dat mijn pakketje zo\’n beetje de hele dag in het sorteercentrum heeft gelegen en toen ik vanochtend weer keek stond er opeens dat het niet kon door overmacht. Het lijkt mij dat als je aangeeft dat het pakketje tussen 6 en 9 geleverd wordt je als bedrijf wel eerder weet dat er iets niet goed gaat. Ik heb net de klantenservice gebeld en toen kreeg ik een onschuldig meisje aan de telefoon die het ook allemaal vervelend vond maar er niks aan kon doen. Ik zou het vandaag wel moeten krijgen, wederom tussen 6 en 9, maar als ik het met de gewone post had gedaan was het pakketje al eerder binnen geweest.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag de verzendkosten vergoed krijgen aangezien ik extra geld heb betaald voor een bezorging die langer duurt dan wanneer ik het via de gewone post had laten bezorgen!
