Klacht: ze hebben mij gemist

op 09 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik verwachte gisteren 06092019 een pakketje zou voor 15:00 worden bezorgd.
Een lading broeken voor mijn winkel. Hartje centrum Amsterdam.
Ik vol verwachting klopte mijn hartje!
bam! droom in duigen ze hadden me gemist! super knap aangezien de deur van mijn winkel nu nog gewoon open staat! melding gemaakt via twitter netjes een relpy gehad dat het zeker morgen geleverd zou worden voor 15:00
Vandaag 07092019 Klopte mijn hartje weer vol verwachting!
En toen Bam! Bam!
om 12:09 de melding dat ik er weer niet was geweest! terwijl ik gewoon met de deur open in mijn mooie winkeltje zit te wachten op mijn spijkerbroeken.
weer via twitter melden deze keer ook gebeld gevraagd of ze contact konden opnemen met de chauffeur, dat kon niet, ook moeilijk contact met depot om de Chauffeur te contacteren. ik ben er gewoon tot 1800 dus kan gewoon geleverd worden. de dames van twitter en telefoon boden hun excuses aan.

Gewenste Oplossing:

Nog steeds niet opgelost .
Op mijn vrije dag naar pick up point om op te halen
wat denk je niks had de noppes

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 september 2019 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Het is natuurlijk een bijzonder slechte zaak dat onze bezorger twee maal niet thuis heeft gemeld, terwijl u gewoon bij uw mooie winkel aanwezig was. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat mijn collega die u zaterdag via Twitter sprak al in niet mis te verstane bewoordingen een klacht heeft neergelegd bij de leidinggevende van het depot dat de bezorging in uw buurt verzorgt. Ik vertrouw er dan ook op dat in het vervolg extra zorg zal worden besteed aan de bezorging op uw adres.

Uw pakket gaat nu naar een servicepunt. U krijgt een mailtje zodra u het kunt afhalen.

Nogmaals mijn excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 09 september 2019 om 17:14 geantwoord

Ik heb vandaag voor jan lol bij pick up point gestaan

Reactie van de melder van de klacht Eerlijk Waar

1 week geleden - Waar stuur ik een factuur heen voor een verloren dag

Alle klachten die gemeld zijn door Eerlijk Waar