Klacht: willem

op 22 juni 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

selekt vracht gaat zonder overleg met de klant de bezorgdag veranderen.Zit je de hele dag te wachten,komen ze ,n dag later.Of ze beweren dat je niet thuis was,hoewel ze gewoon niet komen.Neem kontakt op met Wehkamp als zij hun naam niet te grabbel willen gooien heel snel over moeten stappen naar een ander bezorgbedrijf.

Gewenste Oplossing:

kom je afspraken na ,

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 juni 2012 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben deze klacht opgepakt met onze bezorger en benaderen de geadresseerde hierover. Het pakket is morgenavond (dinsdag 26-06-12) opnieuw in bezorging.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door willem14