Klacht: Wij hebben je gemist

op 13 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag 11 juli zouden wij een pakket ontvangen. De bezorgen zou tussen 13:30 uur en 15:00 uur komen. Wat schets onze verbazing dat we om 14:07 een smsje krijgen dat wij niet thuis waren. Nu waren wij wel thuis .Er lag een kaartje in de bus wij hebben je gemist. heel raar want wij hebben alles gecontroleerd of de bel het wel deed. alles om ons te bereiken was goed we waren , thuis bel deed het gewoon enz. Dus raar dat we het pakket niet hebben ontvangen.maar wel een kaartje.
mvg

nog geen oplossing

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2020 om 12:25 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Aangezien u geen gebruik heeft gemaakt van de mogelijkheid een andere bezorgafspraak te maken, gaat uw pakket vandaag naar ons afhaalpunt. U krijgt een bericht zodra het pakket voor u klaarligt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Henedrika